Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Latest
  • :: SPM ::
  • new !! =D
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    :: HaPPy BirThDay NuRuL ::

    Entry updated on Saturday 2 March 2013
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    hai hai assalamualaikum , selamat tengah hari , salam 1 Malaysia haha =D hmm act , hari nih birthday nurul ! HAPPY BIRTHDAY NURUL NOOR FATIHA BINTI AHMAD ! semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki . dapat result SPM yang cemerlang , semoga berjaya dalam hidup dunia dan akhirat . jadi anak dan hamba ALLAH yang soleh . itu yang penting ! hehe. amin ! :)









    --> may allah bless you always dear :)












    nahh ! ni untuk kau ! makan ahh . makan sampai habis taw ! haha penat  doe aku buat :p














    oke , nih pict aku dengan nurul . gua sayang lu der ! haha pict ni time kita orang form3 . hmm 3 tahun lebih dahh . lama dahh pun . time tuh kita orang g JJ dekat seremban . rombongan kelas gitu :p aku rasa korang pun tahu pict ni dekat mana kan ? of course lahh dalam tandas haha . see ? pintu tandas belakang tuh haha . time tuh baru jeh habis tengok wayang cerita harry potter hikhii . oke , aku dahh mula mengarut =='






    pict ni pulak time kita orang form4 . oke . pendeknya aku . haha pendek-pendek pun comel k ? bhaha ==' perasan amek !



    p/s : thanks jadi kawan aku yui . sayang kau sangat-sangat hihi