Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Latest
  • new !! =D
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    :: SPM ::

    Entry updated on Friday 1 March 2013
    Entry got 1 comments | Fly to top :3

     hai hai assalamualaikum ! selamat pagi haha . err berapa tarikh hari ni ? 1/3/2013 . oke , dahh masuk bulan 3 . aku yakin ramai calon-calon SPM 2012 tak senang duduk sekarang , termasuk lahh aku . tak terkecuali k :p bukan sebab "bisul" eh , harap maklum haha . tapi sebab result dahh hampir !! woohaaa . hmm kawan-kawan cakap 20/3  ni . abang aku pun cakap result STPM keluar next week . dalam 7/3 . k dia lagi lahh tak senang duduk haha . hmm takut gila kot . aku takut kalau result aku teruk dari trial . aku takut perdagangan dengan bahasa melayu aku tak dapat A . sebab err perdagangan bagi aku susah kot paper 2 tuh . merapu jeh aku jawab . bahasa melayu tang novel tuh . dia minta latar masa . tapi aku bagi latar tempat . kan bengong tuh ! mau hilang 7 markah dekat situ . hmm bantai lahh . so now , kena banyak-banyak doa . tawakal . harap-harap aku akan dapat result yang cemerlang macam abang aku dulu . dan kalau boleh nak dapat lebih dari dia ! hahaha . tapi kan tapi kan , aku rasa macam banyak sangkut dekat B jeh . kalau boleh tak nak jadi macam PMR dulu . berderet jeh B . 1A 6B 1C . hmm aku takut !! takut sangat-sangat !! taknak parents kecewa dengan result aku . macam PMR aku tuh dulu . hmm harap-harap takkan berlaku lagi . amin ! :) kan best kalau graf semua subjek turun haha .





     harap-harap aku akan dapat result "secemerlang" nih haha . tapi takkan kot . sebab BI aku hmm jangan cakap . beghabuk ! hmm nak cerita pasal  BI , semenjak aku naik sekolah menengah nih . tak pernah dapat B . A lagi lahh . jangan cakap . jauh sekali ! haha manjang yoo dapek C . hmm sedih :\  kalau boleh undurkan masa , akan aku masuk kelas teacher bunga , sir leon , dan teacher erie . tak nak main-main , borak-borak , makan , tidur dekat belakang dahh haha . fokus pada BI !! BI !!  :p cehh cehh , baru sekarang nak rasa menyesal haha .  hmm apa-apa pun , doakan aku dapat result yang cemerlang k . hehe 




    hmm sebelum terlupa , kita boleh jugak semak result guna cara ini . ini ni  ^^ dekat atas nih ^^ haha . just masuk kan IC dengan nombor giliran . tapi macam tak best lahh pulak . tak rasa debaran eh tuh . hihi oke ahh . adik dahh sibuk memanggil ajak tengok ULTRAMAN MEBIUS haha bye-bye =D